Ja veeet


Jag har vart seg med uppdateringen!
Har varit så mycket just nu...såå har inte blitt av...

Helgen i Stockholm med Therese var hur bra som helst. Vi shoppade en massa och sen var vi somsagt på Milano och käkade, riktigt gott var det! Tillbaka till Scandic Anglais och en fullpackad hotellbar.Fyfan va folk det var.
Vi tog några drinkar och sen blev det svart...i mitt huvud...
Jag kommer inte ihåg så mycket men vi gick iallafall till Spy Bar..och sen är det bara en massa minnesluckor.
Hahaa* Usch, det här är den andra gången som det blir så här för mig. Senast var i Spanien och det kan nog Fie berätta mer om....



Okej..New York nästa vecka..hur jävla kul som helst! Nervös på nått konstigt sätt men fan va kul det ska bli!
Har flygit hur många gånger som helst men nu är det 9 timmar! Va fan ska man ha på sig? Vill inte ha på mej jobbiga kläder just då me  man vill ju se bra ut?...Eller?..jaja får komma på nått*

Sen ska blonda Fia köpa böcker! Ja tror jag har läst högst 5 böcker i mitt liv..men nu ska ja köpa 3 st bara för vi ska flyga så jäkla länge..
Gu va smart ja kommer att bli!

Idag är det valborg...och av nån anledning så känns det inte som att det kommer sluta så bra*
Haha usch..inte en till Stockholm eller Spanien bara!
Nää men inte fan kan man planera att bli full inte? Nu e ja ju vuxen jue.............

Har en massa bilder och en film från Milano Restaurangen i Stockholm..Få se om ja kanske lägger ut dom när ja kommer hem* Nu ska ja gå ner på stan o köpa lite grejs!

Heihei!!








Kommentarer
Postat av: Fie

haha... vaar är miin gooodfather ?? ;)
fylloo! Puss*

2008-05-04 @ 15:15:42
URL: http://ssofiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0