Shopping i Stockholm!


Nästa helg blir det Stockholm för mig och syrran. Yääi!
Måste shoppa lite inför New York....Ja..jag vet låter ju jävligt osmart eftersom ja ska shoppa massor där, men jag behöver kläder att ha på mig när jag väl är där..okej?

Vi ska bo på Scandic Anglais som ligger vid stureplan.. Helt uunderbart hotell! Är riktigt lyxigt ,snyggt och väldigt modernt hotell med riktigt fräscha rum, och det är inte alls så farligt dyrt att bo där.
Det är ju inte så ofta man är där så då kan man ju skämma bort sig lite.

Senast jag var i Stockholm var när mitt ex och jag var på Pablo Fransisco i September. Så det var ett tag sen*

Planen är att vi åker tåg dit vid 12.00 nångång och åker direkt till hotellet och lämnar väskor, sen ut och käka lunch.
Sen shoppa massa, och sen tillbaka till hotellet. Fixa oss lite och sen ska vi ut och äta middag på Milano som ligger i Kungsträdgården...Ooo va ja längtar till den restaurangen. Riktigt god italiensk mat när vi va där senast!

Sen ut kanske? Jaa förfan!!
Få se hur det går den här gången...senast så va det 27(!!) års gräns på vissa ställen..va fan är det om?
Eller så ville dom inte ha in oss där helt enkelt...jävla Stockholmare*




Loovely Stockholm

image25



Scandic Anglais


      

Kommentarer
Postat av: Fis

hörru, dags och uppdatera kanske..??=) Party imorgon!! =)Love*

2008-04-29 @ 17:47:09
URL: http://ssofiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0