Soool!


Ooo vilken bra dag det har varit..riktigt skön!
Att jobba gick väldigt fort idag.Jag hade väl nått att göra hela tiden, så det var nog därför. Sen var syrran och jag en sväng på stan och jag köpte jeans!!! Jag? Köpa jeans? Va fan nudå?! Passa bra gjorde dom också...helt chockad!
Mama och Therese tyckte jag var riktigt jobbig när jag gick runt och tjata om att jag har köpt jeans in en kvart..så stolt!

Iallafall vi har fortfarande våran deal med att gå ut och gå 3 ggr i veckan..såå vi åkte ut till Himmeta och gick i ungefär 1 timme . Soool o varmt o skönt o POWERWALK!!!!  Nikita var självklart också med och hade fullt upp med hästbajs och pinnar. Söte hund*

Lite bilder med soool!



                

Therese, Nikita och intebrahårdagbleka Jag

Kommentarer
Postat av: fie

Gos gos, =)

2008-04-02 @ 22:06:29
URL: http://ssofiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0