Duktig!

Japp, det har jag vart idag. Först shoppat för inte alls mycke pengar..mhm! Sen har jag gjort nyttig braa mat och sen cyklat på motionscykeln och haft botcamp med mig själv till jag blev spyfärdig! Underbart!

Fan att man är så lat ibland, jag har så många sånna dagar som jag bara är lat och man känner sig så jävla onytting och onödig! Usch! Men sen när man väl får ett sånt  knäpp som jag fick idag så blir allt såå bra och man känner sig så duktig jue!

Var ju somsagt i Västerås idag. Skitväder! Regna massor och kallt var det. Smart som jag är hade jag på mig gladiatorskorna så jag frös massor om mina stora fötter. 
 Jag övertalade Fie att käka sushi med mig, och jag troor nog att hon gilla det, förutom majonäsen på California rolls. (Hon måste smaka på mina laxmakirullar nångång, det kommer hon gilla)

Köpte Ögonskugga på Face, Linne på H&M, Linne på Cubus, T-shirt på MQ, Muggar,Ljusoch ångkoksgrejs på Lagerhaus och sen lite mat på ICA Maxi.


Nu ska jag glo på SATC! Lyyyx!

Kolla min mat! Duktig!



 

Ångkokade lax och grönsaker med campinjoner i creme fraice med senap och örter
Skulle kunna äta det här varje dag! Jäkligt gott.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0