Heihei


I helgen ska vi ut i Arboga, äntligen ut! Har inte var ute på hela sommaren förutom den misslyckade gången när vi inte kom in på hantis(?!!?) I Arboga så är det medeltidsdagarna så det kommer bli en hel del människor som går ut. Roolit!
Först ska vi vara några stycken hemma hos Fie, sen gå ut i bra tid så slipper vi alla köer!

Har ett fult barskåp  här hemma som jag skulle behöva tömma men det blir nog vin för mig i helgen..sparar spriten till november när jag fyller år. Bartömning!!! Fuck yea!!

Imorrn ska nog Jag och Fie till Västerås och shoppa lite! Måste hitta nått fint till helgen.
Nu ska jag snart kolla på SATC dubbelavsnitt som är ett jäkla lyx att få varje kväll! Njuter!


Saknar Tunisien nu..fan va kallt det ska va här hemma, så jäkla tråkigt!



Jag i taxin, Djerba Tunisien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0