Igår!!

Hahaa ojoj...oj! Skitkul var det! Först var vi hemma hos Fie en sväng och käka broccolipaj som var riktigt jävla god!
Fick syn på att grannarna rakt över också hade fest, så på nått konstigt vis så kom två av killarna över. Det visade sig att en av dom var australienare och skitrolig! Den andra killen var från Köping.
Vi spelae ölspelet och snackade massa. Sen gick dom för våran taxi skulle komma.

Fie och jag snckade i telefon idag och funderade över hur fan vi kunde bli så borta som vi var igår..vi drack inte alls mycket..coh det lovar jag! Men vi kom väl fram till att det kan nog vara för vi inte har druckit på hela sommaren....

Ända sen jag gick ner massor i vikt så har jag inte vetat hur mycke jag tål att dricka innan det svartnar..skitsvårt är det. Jag kunde dricka hur mycke som helst förut och bara bli lite lullig.
Minnesluckor! Jaa verkligen! Har också kommit efter viktnedgången och det är faktiskt riktigt obehagligt..
Varför låg det böner på mitt köksgolv när jag vakna i morse?

Jaja nu ska jag mosa i mig en pizza och lägga mig framför tvn

Heihei




Vii



Ida och australienaren "Victor Charlie Charlie!" Haha sjuka männsika



Fie och jag



Fie och killen från Köping



Skoor!(?) Och Idas fina nya tatuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0