Lite kär igen!!

Kollade runt lite på nätet och hittade lite mer saker att förälska sig i.

Men jag kan säga er att det är inte kul alls när man hittar en lampa som man verkligen kan tänka sig...och sen kostar den 24 000 kr......24 000!!! För en lampjävlel! Nä...gränsen kan gå vid 2-3 tusenlappar. Fan då..
Jajaa jag får väl njuta av bilderna istället..

Lampor från MIO är mer i min prisklass tror jag*

En sak som ja SKA köpa är tv bordet i valnöt från EM...me loove! Fast det blir nog den med 3 lådor. Riktigt fin är den.



Tv bordet från EM.com




Vad sägs om en lampa för 15 000kr?
Sååå fin.....Faan!




Me likey alotie....men..24 000kr




MIO




MIO


Nu ska ja gå och sova en skvätt!
Blir nog ett dagens matinlägg senare ikväll!

Heihei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0