Maaaat!

Har varit skit seg med uppdateringen av bloggen..flåt..ska bättre mej. 

Som ni vet så vill jag ju alltid lägga upp bilder..meeen..somsagt så blev det en galen helt och en viss person.."hmhm" tappade min käraste kamera i asfalten..Inte bra alls..nu funkar den inte längre..vet inte om jag har nån försäkring heller...fan!

Igår käka jag sushi och idag ceasarsallad! med kyckling! Fan vilken lyx och väldigt god blev salladen..
Har gått och blivit lite halvt beroende också...Vattenmelon och Fresta Citronfromage. Inte tillsammans! Nejnej!  Men hur gott är inte vattenmelon egentligen?  Nån mer som har hört att det är proppad med kolhydrater? Hjälp..låt det inte vara saaant! Citronfromage...mm...mmmhm!

Märks att man är sötsugen nu för tiden eller??

Nu ska jag kolla Project Runway och käka vattenmelon



Ceasarsallad!

Kommentarer
Postat av: Fie

me soo sorry, :(

2008-08-18 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0