Buhuu...


Jaha..nu har Claude åkt hem...
Fyfan vad jobbigt det är, mycke jobbigare än när jag åkte från New York.
Kommer sakna honom massaaa! Men han kommer tillbaka i September o stannar i 3 månader i stället! Hur underbart som helst.

Iallafall, jag har ju inte uppdaterat på hur länge som helst!
Förra veckan så var vi hemma hos Therese och Andreas en sväng innan vi gick ut och åt sushi, riiktigt gott var det! Sen skulle vi egentligen ut på nå utestället men vi alla var jätte trötta så vi åkte hemme och däcka. Hah*
Vi skulle egeligen åka hem dagen efter men vi stanna en natt till, Va till svampen i Örebro och kolla lite, Claude höll på att skita på sig, haha! Han är ju värre än mig med höjder!
På kvällen laga vi lite mat och kolla på filmen Arn...men ja somna såklart.

I fredags hade vi lite folk över. Bjöd på lite italiensk tapas grejs. Hur gott som helst!
Sen hade vi tänkt att gå ut till Hantis....men det var kö?! Vi kom inte in! På Hantis! Va i helvete....
Så vi gick till Lunkans istället....där det var 2 personer......
Jaja lyckad kväll iallafall och alla verkade ha roligt*

I Söndags ( tror ja att det var) gjorde jag hemmagjord sushi! Fan va duktig jag ääär, och gott blev det också*



Käka lite mat nu kanske?

Heihei!*




Jag och Claude på Sushistället




Andreas och Therese



Hahaa Claude jätterädd..bubublubb*



Claude o Jaag



Tapas!!



Hemmagjord Sushi..Jaag, Det var jaag som gjorde det!*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0