Nämeen!! Tunisien!


Känns så jävla bra att man är så impulsiv!!
Boka resa till Tunisien idag! Fan va bra det känns* Äntligen lite sommar.
Jag, Therese, Andreas, Mama och Papa blir det. Senast vi var utomlands med mama och papa var 2005 i Egypten, så det ska blir riktigt roligt att pka med dom nu
 Synd bara att inte Claude är i Sverige, hade varit kul att ha med honom. Iof, han säger att han aldrig skulle åka till ett sånt land för det fins kamelspindlar där!! Jävla fjanterier.. Nångång ska jag dra med honom till nått nordafrikanskt land. Nåångåång!!

Jag har vart i Tunisien förut, tror det var 2003 om jag inte minns fel. Riktigt fina ständer, men människorna var lite otrevliga. Meen det kan jag nog hantera...för nu är jag vuxen!
Vi var i Sousse förut, men nu ska vi trill Djerba, en liten ö ganska långt ner i Tunisien

Ska bli så jävla härligt! Bruuun ska ja bli!!





Djerba i Tunisien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0