Asos, Sushi o fest!


Tror fan det är mitt nya favoritställe att handla kläder på* Har lite problem med storlekarna bara, vad som är vad liksom meen tror jag fatta rätt nu.

Beställde lite kläder därifrån idag, några på rea också* Faktiskt!
Läängtar tills jag får dom.

Längtar tills imorrn också och tills på Fredag!

Imorrn ska Jag, Claude Therese och Andreas ut i Örebro.
Först vara en sväng hemma hos dom och sen ut till ett sushiställe som sägs vara det bästa i sverige, har vunnit en massa priser och grejs så det ser jag fram emot* Seen ut nånstans i Örebro...Har ingen aning vart för jag kan inte stället alls..Några tips?

På Fredag ska jag ha massa folk hemma...fast dom vet inte om det än* Hah! Måste ringa runt lite idag!
Umgås lite...dricka lite ( NEJ! Inte tequila!)  och sånt, och sen ut på Hantis.
Stackars Claude..Hantis liksom!? Han är ju van med New York klubbar....

Ikväll ska vi nog ut med Fie*! Käaka nångonstans är det tänkt..ingen aning om vart än men vi hittar nog på något!

Midsommarbilder kommer upp i kväll och troligen någon film också*Hahaa!

Heihei!



Kläderna från ASOS!

Kommentarer
Postat av: Fie

men dodo, jag vill oxå beställa därifrån, beställa tillsammans ?=)

2008-06-25 @ 09:27:17
URL: http://ssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0