Snaaart!!


Nu börjar ja faktiskt bli lite nervös!
Ska upp typ 5 imorrn för att dusha och fixa och sen åka me papa till Arlanda. Claude kommer jue!

Har städat massa så nu är det fiint hemma och luktar gott för en gång skull, hehe*
Fie och jag var på stan en sväng för att bland annat köpa skor till mig, dom andra gick sönder pga mina efterblivna fötter men nu köpte jag likadana för dom e så sköna jue...och så va dom på rea!! Tuuriga mej!
Sen åkte vi hem och beställde pizza och kycklingvingar, hmmm smaklöst? Gick ner iallafall*

Så nu blir det Stockholm hela helgen, huur kul som helst! Hoppas vädret blir bra! Ska nog pina Claude med att shoppa lite, men bara lite*

Nu ska ja kolla lite tv och packa resten av grejjorna*

Massa bilder kommer på Söndag eller Måndag!!

                       

Fia väntar o väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0