Loovely!


Okej....nu e jag glad! Så glad*
Äntligen har jag köpt Christian Dior hudvård serie.
HydraAction heter det....och d finns bara ett ord, Loovely!
Har längtat ända från i fredags!....det va lite jobbigt.
Köpte tonern då...och blev lite kär så jag va bara tvungen att köpa resten.

Har haft Esteé Lauders serie förut men den känns så jäkla parfymig...inte alls så bra för huden tror jag.

Kändes bra att unna sig lite efter en så jävla stressig dag på jobbet, kändes som aalllt krånglade o jag blev bara mer och mer irriterad.
Inge bra me stress...bara jobbigt jue!

Nu ska jag kolla lite tv....Cops!

Heihei*


                  

image1

Mina baara mina!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0