New York!

I Maj åker vi äntligen dit!!  image14
Känns som jag har väntat hela mitt liv på detta
Jag, Syster och Andreas blir det.
Ja får självklart eget rum för jag är så jobbig och har grejjer ööverallt.
Åker den 7:e o kommer va där en vecka...New York liksom...helt sjukt!
Kommer att bo på Hotel Edison som ligger ungefär 10 meter från
Time Square, turistområde har jag hört men skitsamma.

 O helvete va Therese och jag kommer att shoppa! O helvete va
Andreas kommer att av trött på oss!* hahaaa! ....Stackarn
Dollar är ju riktigt billg nu också ju så allt är mycke billigare där borta..
...måste tänka ut lite saker ja ska köpa..hmm..Skor och kanske skor?
Ungefär 6 veckor kvar o jag kan fan inte vänta längre...vill dit nuu!

Mera om det här ju närmare vi kommer avresan..yääi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0