Okeej dåå...!


Kan ju inte hålla mej ifrån detta! Lika bra att börja då.

Liten halvdan presentation....
Sofia heter jag,  21 år och bor i Köping

"Nytt liv, Nya tankar"

Kan nog inte säga det bättre...
Mitt liv har verkligen  förändras det senaste halvåret.
Känns som jag verkligen har vuxit upp och funnit mig själv, och det känns huur bra som helst!

Har nyss lämnat ett förhållande som varade i ungefär 5½ år. Det var nog de svåraste jag någonsin har gjort men jag mådde inge bra som jag hade det.
 Mitt självförtroende var 0 och jag kände mej bara instängd, vilket gjorde att jag var väldigt blyg och att jag inte vågade ta för mej.

Jag e fortfarande en blyg människa men jag känner att jag är mycke mer framåt och att jag vågar mer.
Mitt självförtroende ha inte långt kvar till toppen..och jag visste inte att jag kunde må så här bra! Helt Sjukt!

Är lite mer grejjor som har gjort att ja tänker annorlunda men det kan jag berätta mer om sen.
Måste ju spara lite jue*


 Sova nu! Gonatt*

Kommentarer
Postat av: Fis

Du är bäst, min kära Fia!

2008-03-17 @ 22:16:41
URL: http://ssofiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0