Påsk*


Riktigt skönt me långhelg...äntligen få sova länge o d behövde jag verkligen.
 I fredags va jag hemma och bara tog d lungt..Sen mitt ex flyttade ut så har jag verkligen börjat uppskattat att bara vara själv..helt underbart jue! D KAN jue bli så att jag blir trött på d efter ett tag men d får ja ta då...uppskattar det verkligen nu iallafall*


På påskafton blev det att vi var uppe i Hällarna med familjen..Var hemma hos en bekant o käka o sånt..men det blev inte så sent, ungefär vid 00.00 åkte vi till mina föräldrars sommarstuga där vi sov över. Förutom att jag hade syrrans hund sovandes på mina ben hela natten så gick det relativt bra att sova där...liite kallt*
Stället som mama och papa har vid Hällarna e riktigt fint, ligger precis vid vattnet o har utsikt över Hjälmaren. Kul att dom äntligen har skaffat sommarstuga, känns som man kommer spendera många dagar där i sommar.

Jaja..sova nu
Heihei*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0