Heie..!

Helgen va riktigt kul!
Hade lite folk över och jag bjöd på sangria och lite småplock.
Synd bara att alla inte kom...
Men iallafall..vi bestämde för att åka till Arboga och gå ut istället.  Träffa massa roligt folk...
Blev en konstig avslutning dock..trodde aldrig jag skulle se...vad jag såg....hm...


Idag är jag glad! För idag så är det min födelsedag!
22 år blir man.....

Käkade på Gillet med syrran och Claude och sen lite tårta på jobbet.
Vid 17 så kom lite släkt hit och käkade smörgåstårta.

Fick presentkort på nagelförstäkning av mama och papa samt en dvd högtalar anläggning (?) Skit bra var den! En bluuma med!
Av Therese fick jag presentkort på Kicks..o en bluuma..som jag inte behöver vattna...Hah*
Mormor och morfar gav mig presentkort på smycken..Blir nog en silverring för det*
Av  morbror och hans sambo fick jag en ljuslykta.
Jappjapp*:)

Nu sitter jag och dricker lite vin med Claude och kolla på tv.

Jag måste nog skärpa mig lite med bloggskirvadet...börjar bli lite seg med det..

Kommentarer
Postat av: Fie *

haha nää då, men däremot sluta med vinet! pucko, :P

2008-11-04 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0