Helgen!

I fredags åkte vi hem till Therese och Andreas. Umgicks där en sväng och sen åkte vi och käkade sushi på East west Sushi.  Jag tror jag börjar bli besatt av sushi....två nätter i rad har jag drömt om sushi...Jag förstår inte...
 Hm..ja ska nog göra sushi imorrn...Lugna min abstinens...

På sushistället beställde vi in två sushibåtar med mixad sushi, riktigt gott var det! Sjögrässalladen som finns där är nog det bästa som jag har ätit.

I lördags hade Sofie sin inflyttningsfest. Claude och jag kom ganska sent men vi hann umgås lite iallafall! Hann spela "Fuck the bitch"! 
Jag trodde inte Claude skulle ah kul alls med bara tjejer..mend det gick ju hur bra som helst.
Efter festen stack vi till stadskällaren där Dogge från Latin Kings var gäst dj. Äntligen! Ääntligen säger jag bara. Fan va bra musik han spelade.
Massa rnb och reggaeton istället för den förbannade trance och dance...skit...
Riktigt kul var det iallafall!!

Nu ska jag och Claude käka ostkaka!
Heihei




Jag och Claude på Eastwest



Sushibåt!!



Andreas och Therese..Sötee!




Hemma i Fies fina lägenhet


Claude hittade morbror på pubben


Emma och halva jag....gick inte så bra det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0