Hörniiii!

Vi ska till Malta!
Japp! Beställde sista minuten igår..och åker på Söndag!

Känns som jag verkligen behöver det här..hade bara en veckas semester i somras, då vi var till Tunisien..så nu känner jag mig förtjänt av en veckas vila*

Malta ja!...Har aldrig vart där men någorlunda vamrt är det nog iallafall, har inte hört något speciellt om det heller...någon som vet något?


Claude och jag har precis ätit hemmagjord sushi! Riktigt gott var det!
Flåt om jag inte har uppdaterat så mycket men som ni vet så är jag mycket för bilder...Meen somsagt så är min kamera sönder..
Jag lånade mama och papas kamera i Stockholm men nu hittar jag självklart inte kabeln för att ladda in bilderna i datorn...Ahh jävla krångel!!

Nu ska vi kolla lite tv och käka fruktsallad!

Heihei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0