Flåååt!


Jag veet jag veeet! Jag har varit välgit seg med uppdateringen..men va fan då..jag ar ju varit upptagen med Claude...
OK tänk er själva...utan eran pojkvän/flickvän i mer än 2 månader...Mycket att ta igen jue!

Helgen i Stockholm var helt ok!
Självklart så hade jag oturen med att hotellrummet var fel och handikappanpassat...Nejtack! jag har beställt ett superior rum..och så ska jag ha ett lyxigt jävla rum..hur mycke problem kan det vara egentligen??..Iallafall..jag tjafsa lite med en nyanställd tjej som inte visste ett skit..men sen fick jag prata med en vääldigt proffisionell homoseuell kille som hade koll på allt. Det gjorde nog också mycket att jag berättade att jag hade bott där förut..så jag VET standarden på dom rummen.
Tuur som jag då hade fick jag en rum....på åttånde våningen...balkong...2 meter bred säng!! Yääi!

Hämta Claude på Arlanda vid kvart i 8...sen åkte vi till hotellet*

Blev liten sväng på stan runt stureplan..men jag shoppa inget mycke alls...jag måste ha varit sjuk eller nått.

Jag är ledig från jobbet..riktigt skönt ska det bli att sova länge...så vi passar självklart på att dricka lite nu..haha typiskt mig och Claude*

Imorrn ska vi hem till Therese och Andreas och käka sushi och spela Guitarrhero....Jag kommer förlora!!Haha!


Nu ska vi nog spela lite Mariokart...igen!

Skirver nog en sväng i helgen!

Heihei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0