Spännande Helg!


Förstår ni hur fort det har gått eller? Känns inte som det var så längesen vi lämna Claude på arlanda.
 Men på lördag kommer han! Fan va roligt det ska bli!

Therese, Andreas ,jag och för att inte glömma lille plutt Akir kommer åka upp till Stockholm redan imorrn. Först hade dom problem med hur dom skulle göra med Akir men sen fick vi reda på att men kan ha hundar på Anglais. Helt sjuk och helt jätte perfekt. Då var det löst!

Ska käka på Milano i morrn kväll hade vi tänkt..och sen gå och lägga oss i bra tid..Jag ska upp vid 5-6 för att sedan åka och möta Claude när har kommer till arlanda.
Jag är ju faktiskt lite nervös av någon konstig anledning.....Claude och jag har snackat på Skype varje dag sen han åkte hem, så det känns inte precis som man har vart ifrån varandra...eller jo..det gör det..MASSOR!

Kebabrulle är något som han har tjatat om i 2 månaders tid...och japp..inplanerar att äta på Söndag kväll när vi har kommit hem till lilla Köping*

Så nu är det näästan kliniskt rent hemma...ska bara moppa golvet imorrn sen är det klart!! Stolt jag känner mig, men vi får se hur länge den kliniska renligheten håller...hmm...

Blir nog inge skriva blogg förens på Söndag nu...och då med en stycken Claude brevid mig!!!

Hejhej!



Kommentarer
Postat av: Fie

2008-09-19 @ 18:29:13
Postat av: fie*

Wohoo, vad roligt!! =) Får höras när ni har kommit hem!! =)

2008-09-19 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0