Helgen!

Jahaa..kunde ju inte hålla mig när Fie ville ha med mig på kräft/räk skiva.....med vin!
Fan där bröt jag den dieten...

Skitkul var det iallafall! Var hemma hos Helene först och sen var vi på stadskällaren.
Åkte taxi hem....110 genom Valskog! Wiiee! Spara pengar där iallafall..

Söndags var vi och gratta morfar som fyllde 70.

Nu ska jag försöka jobba lite efter en natt med 3 timmars sömn....Fan då! Vääldigt irriterd är jag idag...Började inte bra alls och jag kommer vara lättretlig hela dagen....
Har redan blivit arg en gång och fått lust att slå ner något en gång...och klockan är 09:26...Kanske kan bli en spännande dag ändå! Hoppas på slagsmål idag då!

Heihei



Jag och Fie hemma hos Helene



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha snygga vi är då!:) du är som jag då.. Sovit typ lika lite som du! Lär bli världen flum dag! Puss

2008-09-08 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0