Idaag

Jobb jobb jobb! Idag stängde vi kontoret en sväng för att åka i väg till V-ås och träffa ett företag som ska fixa lite reklamgrejjer till oss. Kommer blir skitbra*
Efteråt lyckades jag..(jag vet inte hur) med att få med alla att åka med och äta sushi! Tror ni jag var lycklig eller?...alla utom en..han svek oss i sista sekunden och avek snabbt till en thairestaurang..Han har bara dålig erfarenhet av sushi..stackarn! Han vet inte vad han missar.
Hann träffa Johanna en sväng också, hon har sin tatuerarstudio några meter från den underbara sushirestaurangen.
Snäll som hon är så fick jag en svart tygpåse med Bluebird märke på. Fin fin och praktiskt!

Nu är jag bara seg hemma. Läsa min Elle och Iform!
Hörs kanske senare!


 


Så här såg jag ut idag!




 

Bästaste


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0