26/4

När jag vakna igår mådde jag inte alls bra..seg, trött och förkyld.Vi blev inbjudan på grillparty hos grannen men jag ångra mig i sista minuten och stannade hemma..hade ingen lust alls. När Claude kom tillbaka berätta han att hans mamma har massa gäster över och att dom vill träffa mig..Jahap! På med sminket och gå ner i vardagsrummet och hälsa på allihopa. Vi åt jäättegod karibisk mat som Claude´s mamma hade gjort. Trevligt var det och jag börjde må bättre så vi bestämde oss för att ringa Dan och fråga vad som skulle hända i går kväll. Han berättade att dom var på en irländs pub på Coney Island Ave, och att stället sööög. Men vi ville dit ändå. Phillip hängde också på.
Dan hade rätt...stället var skit..så vi mosade in 6 personer i en bil och åkte över till Ashley´s hus. Hände inte så mycket där..vi satt mest och snackade. Vi fick reda på att en av killarna skulle bli utvald av ett känt amerikansk footballs lag idag..Han trodde det skulle bli Patriots..men han var inte säker..
Kul kille men hans ego förstörde honom totalt...usch! Jag klarar inte av människor som ser ner på alla andra och tycker att en själv är bäst.

Dan skjussa hem oss vid 03.30..och då käkade vi lite nattmat..mer karibisk! Skitgott!

Idag så kom Claude´s halvbror hit. Dom käkade lite och pratade, men jag höll på att dö för det var så jäkla varmt i köket..uppåt 40 grader måste det har varit...

När dom åkte hem så gick jag och Claude ut på veranden och satte oss och snackade, kollade på folk och käkade quich.



Få se vad som händer ikväll..vem vet!


Ashley, Cassie och Dan




Phillip och Claude



Footballkillen ritar lite



Stackarn!



Nattmat! Roti (bröd), currygryta med kikärtor, pumpa, quich, kex och nötter. Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0