4/4

Idag var vi nere vid downtown Brooklyn för att byta min skinnjacka....Jag har inte använt den sedan jag köpte den så jag kände att det vara slöseri med pengar om jag skulle behålla den och inte använda den...ja ni fattar!
 Det var ett jäkla krångel att komma dit..tåg till Atlantic ave....gå i 20 min - buss 15 min - gå 15 min..bara för at komma till den jäkla affären. När vi var klara där så belöna vi oss med att äta sushi  rakt över gatan! Från 1 till 5 så hade dom happy hour! En hel rulle maki för 2,50 dollar och sushi bitar för 1 dollar styck...Claude och jag var i himmelen! God sushi men grejjen är att vi alltid jämnför med Rubys Foo´s....och det går helt enkelt inte!
 Efteråt så ville vi hem..efter allt letande efter affären i blåsten gjorde oss sega, men självklart så skulle det vara problem att komma hem också! Bytte tåg ungefär 3 gånger...skitsegt, men vi kom hem iallafall!
 Daniel, David och Star stack just härifrån till Dunkin donuts för att klaga att dom inte har donuts....haha! Fråga mig inte!
Nu ska vi allafall sova...Jag var inte alls social när dom var här...kände mig tråkig som fan..men men ..man kan inte alltid vara på topp!

Hejhopp!


Claudie på sushistället!





Claude´s och min favorit...Sjögrässallad!! Underbart jäkla gott!




Jag skulle lätt kunne leva på sushi!





Jaag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0