8/4

Idag var vi i Manhattan. Tänkte försöka shoppa det som jag hade planerat men...jag hitta ingenting av dom sakerna och jag glömde bort att köpa shampo..haha fan då! Det som var viktigast glömde jag!
 Jag köpte iallafall 3 t-shirtar på Forever21. Billiga affär med snygga kläder, men det är alltid kaos där inne, folk överallt och kläder i oordning.

Imorgon mååste jag köpa shampo så för att inte tortera Claude med mer shopping så åker jag nog själv till Grand central eller Soho i Manhattan. Han blev orolig bara av att jag gav förslaget att jag ska åka själv men det kommer nog gå bra. Jag kan tunnelbanan nu så det är lungt!



En trött och törstig Claude...stackarn!




Höghus vid  Bryant Park




Höll på att bryta nacken där...




Jaag!




Fint hus på samma gata som vi bor på hemma i Brooklyn



Kommentarer
Postat av: Fie*

ah, sluta shoppa, blir tokig på dej kvinna!! =) köp nå till mig bara så blir jag glad, =) haha* vi får höras snart!! puss o kram i massor!

2009-04-09 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0