Last night!

Igår blev det impulsutgång med Claudes vänner! Först så åkte Jag, Claude, David och Star (Ja..det var hennes namn) hem till Lauren som bor någonstans i Brooklyn..Helt galen tjej!! Hyperaktiv som fan men rolig var hon iallafall! Hennes mamma hade typ 300 katter och 20 hundar i den lilla lägenheten, helt galet!
Vi var där en stund och sen åkte vi till en bowling/ klubb ställe i Queens. Riktigt fint ställe men väldigt lite folk. Jag och Star slog vad om att den som förlorar i bowling bjuder den andra på en shot. Jag förlora ju självklart så det blev en shot med Patron till henne och mig, typ som Tequila! Själva grejjen är att jag aldrig lär mig att jag inte tål shot av någon form eller smak..men ändå så tar jag det! Bakfyllan imorse påminde mig iallafall om det....inte bra! Skärp dig nu Fia!!

Imorgon ska det bli riktigt tråkväder här. Regn,åska och blixtrar...jättekul. Men helgen ska iallafall bli fin och runt 20 grader!



Lauren och Claude




Claude och Jag





Vi bak i bilen på väg till Queens



David och Star till vänster och 3 av Claudes vänner som kom dit lite senare



Ping pong!



Fokuserad Claude






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0