Lördag 18/4 = Manhattan

Helt underbart väder har det vart idag! 22 grader och strålade sol!  Love it love it love it!

Idag åkte vi till Manhattan!Jag var tvungen att köpa ny ögonfransböjare(?) för den som jag tog med från Sverige råkade någon trampa på..inge bra.....
Jag köpte en sjal för 50 kr av en försäljare på gatan och lite sushigrejjer på en rolig affär i SoHo. Vi var också tvugna att åka till Dylan´s Candy Bar för att fylla på lagret med Jelly Beans.Dom hade ingen air conditionin där inge så det blev bara en snabbis.  Efter det så var vi jättehungriga..men upp på Lexington Ave så måste man vara miljonär för att käka mat..om man nu inte vill ha McDonald´s.....Men det ville vi inte, såå vi tog en taxi till Time Square och åt burgare på TGI Fridays istället....gott gott!

Ont i fötterna efter allt gående??..Jaa!!..men det var det värt!


Våran rutt idag..klicka för större!







Gratis läppglans jag fick på Sephora.




Gissa..




Time Square!



Jag vann!!...för en gång skull



Claude blev lite ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0