Dan före dan

Var är det med mig och bloggen?? Inge lust alls att lägga upp nå inlägg längre, kan iof vara för att jag har haft fullt upp sen vi kom hem från New York. Inte en dag som det inte har vart någonting.

Varje år så brukar jag stressa ihjäl mig just denna dagen. Jag lyckas alltid skjuta på att göra allt julgodis till sista minuten. Ganska samma lika det här året men jag fixade det utan stress! :)
Klädde granen och griljera skinkan i måndags redan!
 Idag gick upp i bra tid och fixade godiset som tog mest tid. Allt är klart och nu sitter vi och spelar bingolotto :)

Får flashback tillbaka till när mormor och morfar var barnvakt åt oss för ungeför 100 år sen. Det var då bingolotto var för pensionärer och då dom endast spelade dansbandsmusik. Mormor satt och diggade åt musiken och syrran och jag var ûberuttråkade.

 
Nån som vet vad jag ska ha på mig på juldagen? Nån? Nä inte jag heller..inte en blekaste aning!


God Jul alla!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jaa, har såklart märkt att du svalnat lite här.. :/

Hoppas ni hade en underbar jul iaf! Och att Claude överlevde ;)

2009-12-26 @ 20:46:18
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0