Snö

Har vart lite segt med bloggning på sistonde. Lite mycket att göra nu med jobb och julgrejs.
Kommer igång snart hoppas jag :)

Från fredag tills idag så var vi hemma hos Therese och Andreas i Örebro.
Killarna hade planerat en "manly day" i Lördags så Therese, jag och Miranda lät dom va och åkte till Marieberg och shoppade julklappar istället.

I veckan blir det massa jobb och massa bak inför jul. Ska nog försöka hinna med att fixa dom sista julklapparna med.

Nu ska jag dricka lite glöss och mysa med Claude!




Sötnöten med majskroksrester i ansiktet.




Shoppingpause på Marieberg.
Miranda och jag fajtas över islatten!





Sankta Miranda!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, lilla sötisen =)

Men är Claude med hit alltså?

2009-12-16 @ 22:02:36
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ahaa, vad mysigt! Kul för honom att se hur tokiga vi svenskar är på jul då ;)

2009-12-17 @ 14:47:19
URL: http://vardagenvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0