Äntligen! New york!

Nu var det klart!
Jag är så glaad! Har äntligen bokat resan till New York, 2 underbara månader kommer jag att ha med Claude.

Liite nervös är jag! Har först och främst aldrig flugit själv ( blir en bra första gång med 8 timmars flygresa) och sen har jag inte varit ifrån min familj och mina vänner så länge förut.

Det längsta jag har vart borta var 1 månad och en vecka..(tror jag att det var)  när jag och Fie var i Spanien, men nu är det helt annat känns det som.

O visst hänger i med mig?? Ska försöka blogga så mycket jag bara kan! Lovar!


Glad glad glad är det jag känner nu!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååååååh fan va kul!!! Jag var där i somras, omg jag vill tillbaka <333

2009-02-25 @ 22:59:00
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0