Idag

Hejhej! Jag är fortfarande glad över kameran! Jag gick runt i lägenheten i helgen och försökte leta på saker att ta kort på...men det gick inge bra..


Imorse stressade jag som fan...sen var jag! Klantig som jag är så drog jag upp en nagel i pannan....har ingen aning om hur..men ont gjorde det. Råkade dra bort en bit hud...jätteskönt. Såå nu har jag ett jätte fint sår i pannan..format som en banan..och det blir ju inte bättre att syrran kallar mig Harry Potter..
Hoppas verkligen inte det blir ett synligt ärr!!






Mitt fina jättefina halsband som många nog känner igen från en annan blogg




Mitt fina banansår..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Harrrryyy Pootaaaaa!! Mohahahaa

2009-02-02 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0