Pojkflickan Fia

 När jag var liten så hjälpte jag min papa att sälja gran till jul..haha!  Vi åkte ut tidigt på morgonen sålde till sent på kvällen...Jag kommer ihåg att jag ville bli som papa...så till och börja med så fick jag en likadan mössa som honom..och jag var så stolt! Jag var nog en pojkflicka när jag var liten..hjälpte alltid papa med all "mansgöra"
Mama och jag var och rota i ett skåp idag..och så hitta vi min fina mössa!...Haha! Ska nog ha på mig den ett tag* Riktigt skön var den.
Jaja nog nu om pinsamheter! 

Idag är jag hemma hos mama och papa, ute på landet! Det är alltid lika skönt och avslappnande att vara här.
Just nu sitter jag här med mama och kolla på Lets Dance..
Men imorgon ska jag nog övertala Fie att gå ut med mig i Köping tror jag..Väldigt sugen är jag! Fast det blir alkoholfri kväll i såfall*
Hoppas hoppas!



Mina fina sälja gran mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0