Heje!

Jul och nyår är över...Äntligen! säger jag. Tillbaka till vardagen...fast jag måste erkänna att jag kommer att sakna att få sova hur länge man vill...flera dagar i rad. Idag är ju den sista lediga dagen så jag tänkte att jag skulle passa på att sova länge det..12.30 blev det....haah!
Men sen kom jag på att vi är lediga på tisdag igen...va synd...jaja men jag kan offra mig att sova till 12.30 igen! :)

Julen va riktigt bra. Vi har inte firat med släkten på några år men vi bestämde oss för att göra det. Väldigt trevligt var det! Massa god mat, trevligt sällskap och jättefina julklappar!
Juldagen kan nog nån annan berätta om...för den dagen kommer jag inte ihåg!......Jooho det gör jag!....fram till kl 21.00 iallafall...
Vi var hemma hos Fie i Arboga med ett gäng tjejer. Efter det så gick vi ut på stadskällaren! Massa folk var det! Men kan någon säga mig varför dom alltid spelar den bästa musiken dom sista 20 minuterna? Riktigt irriterande är det! Men iallafall...väldigt kul hade vi!

På nyår var vi i Arboga igen! Jag och Ida käka jättegod mat hemma hos Fie men att inte glömma Jelloshots! På fat....med sked....Haha! Vid 23.00 åkte vi hem till Alex och firade tolvslaget med det gamla gänget :) 
 

Kom jag just hem ifrån mama och papa, har vart där sen igår och myst lite...Men fan va kallt det är ute!! -26 C när jag åkte därifrån! Sen ska det bli ännu kallare imorrn!....Usch!

Snaart kommer massa bilder igen, för nu har jag äntligen hittat en kamera jag ska köpa! Det blir nog i veckan det..Längtar!

Nu ska jag kolla klart på Victoria´s Secret Fashion Show och sen poppa lite popicorn!

Frys inte ihjäl nu!
Kram*

(Bilder från juldagen och nyår kommer så fort jag har snott dom från Fie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0