Bullbak..men inga barn

Jag har inte bakat bullar på huur länge som helst! Så vädret fick mig att bestämma att jag skulle göra det idag. Tog några timmar eftersom jag gör mina specialbullar med vaniljsås...men det är det värt..så jäkla goda!

Det var beräktat att syrran skulle ha barn i Lördags...men icke! Ungen är kvar där inne..envis jävel. Imorgon ska vi hälsa på Therese och Andreas i Örebro..ska ta med lite bullar som jag hade tänkt locka ut ungjäveln med.



 



Massaa bullar!!


 



 

Special special



 


Kommentarer
Postat av: Katrin

Du de där såg ju förbaskat smaskiga ut.. recept tack ;)

Och föresten, bebis kommer ut när hon är redo =)

2009-07-07 @ 20:47:11
Postat av: Johanna

Bebis nu då? =)

2009-07-09 @ 07:30:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jniiranen
Postat av: Fie*

Du är så duktig Boo!! =)

2009-07-09 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0