Lillördag!

Jäklar va kul vi hade i onsdags! Va ett bra sen jag hade så roligt!
Kvällen började med att jag och Helen hälsa på hos Fie. Fördricka lite innan vi skulle på räkfrossa.
Jag käkade högst 20 räkor..inge hungrig alls..men det kan bero på att jag var mätt på dricka*

Jag har fått för mig att man bara kan dansa till Rnb, reggaeton m.m men för en gång skulle så sket jag i att bry mig vad för musik som spelades och bara dansade! Å det funkade! Har nog aldrig haft så roligt*
Fanns folk där som jag ville träffa och inte ville träffa..så det blev en perfekt blandning!


 



Fishopp!



Helene, Fie och räkor



Helenes trevliga kompis Henrik och Jag



Kvällens bästa kort!



Sen blev det lite suddigare
Fie och Jojje



 


Kommentarer
Postat av: Luis

ursäkta folk som du inte ville träffa öhh jag ville inte träffa dig med hoppas att du fick det intrycket annars skulle jag hälsa eller titta på dig så nä tyvärr vill helst glömma dig du är ingen bra person spelar ingen roll hur snäll man har varit du torkar dig i arslet och slänger en sen som en toa papper så nä tyvär det finns bättre personer än dig i världen sorry gumman den gubben gick inte

2009-07-22 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0