Blubbblubb

Idag:

Jobb jobb och sen lite ärenden på lunchen. Hitta nya braiga ute och gå/springa byxor på intersport för 300:- Behövdes verkligen. Jag har varit ute och gått med vanliga mjukisbyxor och underställ förut..men nu kände jag att jag behövde en uppdatering av träningskläderna.

Är ute på landet denna Fredag med. Det gör ingenting alls för det är så lungt och skönt här ute. Trivs med mama, papa och katterna.

Någon som här sett Jamie Oliver Ministry of food? Parmesankycklingen som han gjode i programmet  provade jag att göra idag, och den blev mycket lyckad! :) Enkelt var det, och vääldigt god!

Nu ska jag snart sova, hade tänkt gå upp bra tid imorgon...för en gång skull*


 
Parmesan Kyckling alá Jamie Oliver


 



En stycke katt som jag har ägt sen jag var 13


 



Papa hade ramlat när dom var uppe och fixade i sommarstugan..då fick han ett bamseplåster! Haha!


 



 

Maten gick ner...Åt kyckligen med tomat salsa och blandsallad.....
....och .två potatisklyftor..det är Fredag hallå!




Imorgon:

50 min intervallträning
Åka till Örebro
Kolla lite på Marieberg...(Väska från Accent blir troligen inköpt)
Gratta Andreas på sin 31 års dag....som var idag Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0