...

Jobb jobb en sväng och sen åka iväg till Örebro! Va tvungen att köpa lite nytt innan fredag..känns verkligen inte som jag har nått att ha på mig...fast alla håller nog inte med mig om det..hah!

Köpte massa kläder! Helt chockad!...Ny Jacka från MQ, Jeans "bolero" från ONLY,gråa tighta byxor från Blu di blu och fast jag inte ens tycker om Gina kläder så blev det en hel del kläder handlat där med. Lack och vanliga leggings, längre orange/persiko skjorta, kort svart kjol och ett halsband! 

Så nu är jag glad!

Innan vi åkte hem från Örebro så åkte vi och fikade hemma hos syrran och efter det så köpte vi sushi på Eastwest! Sveriges bästa sushi.....tror ja. Riktigt god är den iallafall!

Nu kollar jag på ballar av stål och prata med söte Claude. Längtar längtar. Men snart är det fredag!



 

Ångkokta soyabönor, sjögrässallad, chili majönäs och massa god sushi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0