Framme!

Nu ar jag antligen framme!! Resan gick bra, men for ovanlighetes skull sa kunde jag inte sova pa planet...konstigt!
Jag forsokte mobilblogga pa vagen till Brooklyn men det gick tydligen inte...lite trakigt...
David och Claude kom och hamta mig i Davids mustang...haha..fyfan va fort det gick hem!  Nu ar jag iallafall i Brooklyn! Har sovit sedan 6 amerikansk tid for jag var sa javla trott....usch...men det var ju inte sa smart, nu ar jag nastan tillbaks pa svensk tid jue...den har tiden gar jag ju egentligen upp nar jag ar hemma..fan da! Fast jag hoppas och tror att jag inte kommer ha nagra problem att somna lite senare inatt.


Nasta gang jag skriver sa har jag forhoppningsvis fixat sa jag kan skriva med dom 3 svenska bokstaverna..NU ska jag ga och umgas lite med min alskling Claude

xxxx till alla dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0