Heihei!

Det blev utgång igår! Jag var inte sugan alls men Claude övertalade mig som tur var* Har ingen aning om vad stället hette men vi var iallafall i fortfarande i Brooklyn. Litet ställe med bra musik.
Fick skjuss dit va Daniel, och sen träffade vi restan av hans vänner där. Riktigt kul var det...och fast jag drack Tequila så mår jag relativt bra idag...fattar ingenting* Bartendern var jäkligt schysst och bjöd oss på 4 drinkar...fattar ingenting där heller..men tydligen så är de såhär: Om man köper massa drinkar så får man lite gratis...Det är väl bara att tacka och ta emot...hah! Skulle aldrig kunna hända i sverige...

Vid 3-4 så skjussa David hem ossi hans fräscha bil. Claude hade självklart glömt nycklarna hem...så vi fick vänta ett tag innan någon kom och öppnade...Det var dom längsta 7 min i mitt liv...höll verkligen på att kissa på mig...

Om några timmar ska vi troligen på middag i grannhuset...trevligt trevligt*

xxxx



Fotot på Pam,Claude och David från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0