Jetlag AB

Idag sov jag ganska länge...riktigt skönt var det! Fast sängen som Claude har är väldigt hård...Men jag vänjer mig snart hoppas jag.
Kom hem från att ha handlat lite för ett tag sen....herregud säger jag! Jag var helt fascinerad av affären och alla grejjor dom hade.  (Fie! Du skulle ha sett Mashmallowsflufförpackningen som dom har här! Shiit! säger jag bara) Allt var familypack = stor. Men Claude förklara att det troligen äts upp av en människa...det är så det är här helt enklet..haah!

Vi har nyss käkat frukost...Riktigt amerikanskt blev det. Jag provade Peanutbutterjelly macka...som var helt Ok..men inte något speciell. Efter det så gjorde Claude amerikanska pannkakor med sirap och smör till...fettit men mättande!! Gott var det iallafall!

Ikväll vet vi inte än vad vi ska göra...David snacka nått om någon kille som ska ha nått releaseparty men vi får se vad vi gör...skulle vara skönt att ta det lungt dom första dagarna.

Skiver igen imorrn!!
Ha det bra!








Goodie!!
Men jag åt inte allt själv! Vi dela...ja lovar!

Kommentarer
Postat av: Fie *

oh lord! fie vill ha, haha =)

2009-03-29 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0