Lite nervös..

Photobucket



Japp..nu börjar jag faktiskt bli lite nervös. Nästa fredag åker jag till New york och det känns som jag har tusen saker att göra innan det...shit!

Hur mycket kläder ska man ha med sig om man ska vara någonstans i 2 månader....någon som vet? Jag har verkligen inte en blekaste aning. Ta me hela garderoben och lämna vinterkläderna hemma kanske? Men snacka om att få betala övervikt då! Jag med mina hår och smink pidutter också...fan då!

En sak som jag verkligen kom på i sista sekund var att skaffa ID kort, inte det smartaste att springa runt med passet överallt...speciellt inte om man ska ut på party party! Jag snackade med banken igår och dom sa att det skulle ta 3 veckor att får det! Smart Fia!! Varför fixade du inte det tidigare för...
Meeen..sen snacka jag lite med syrran idag, hon tyckte att jag skulle fixa ID ändå..och sen att dom skickade det till mig..smart va?  Hm..vet faktiskt inte om det var det..för dom måste nog ha min underskrift när dom hämtar ut det....SUCK!

Nu blir det till att städa lite här hemma...Behövs!!!

Heihei

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh vad skoj att åka till NY!!! Vad ska du göra där?

2009-03-19 @ 23:09:31
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com
Postat av: Elina

Tack tack :) Nej jag har rätt självlockigt hår... Ett tips är att använda ett sjysst serum i topparna och längderna. Jag använder Joico's Protect and Shine... Lycka till! ;)

2009-03-19 @ 23:10:18
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com
Postat av: Fie *

Fia i ett nöt skal! =)

2009-03-21 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0