Vilken jävla helg!

I fredags var ja hemma hos Fie och käkade räkor och drack lite vin. Mysigt mysigt*
I lördags åkte jag, Fie och Ida buss till Stockholm för att åka på kryssning...Ann träffade vi på terminalen. O jaa! Riktigt jäkla kul hade vi! Massa blurr blev det..och inte konstigt det när man började hälla i sig vid 13 på dan...usch!

Ida och jag har kommit på att vi är jäkligt impulsiva. När vi stod i kön ut ifrån båten så tyckte vi att det tog sån jävla tid..och vi skämta om att vi kommer nog missa bussen...och då måste vi vara kvar i Stockholm. "Haha!" tänkte vi..men sen kolla vi på varandra... och tänkte precis samma sak! När vi ändå är i Stockholm så kan man ju stanna här! Så blev det!...vi boka ett hotellrum och planera att gå ut på kvällen...på en Söndag! Haha!
Först var vi och käka på T.G.I Fridays..där dom har mina favorit quesedias, sen vi vi upp till stureplan och satt på East ett tag...drack massa drinkar och snacka Massor! Mycket trevligt!
Den brilianta iden att gå till operakällaren sprack när vi kom närmare stället...inte ett jävla människa...trååk! Vi gick runt lite i Stockholm city för att försöka hitta nått ställe....men sen gav vi upp vid 3 när tydligen allt stängde.

Fast det var kul ändå, jag har inte umgåtts med Ida så mycket så det var kul att lära känna henne lite bättre också..

Sammanfattning  

-- 1 kvälls drickade blev 3 dagar = Massa blurr =Bakfull på en Måndag= Inte bra alls= Skitsamma! Man lever bara en gång!

-- Impulsiva Fia och Ida= Hotellrum en Söndag i Stockholm= Försök till utgång=Förkylning= Skitsamma! Man lever bara en gång!


xxx

( ingen kamera medtagen av mig i helgen, men bilder kommer upp så fort jag fått lite av Fie, Ida och Ann)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0