Dagarna som va

Seeg med att blogga igen..jag vet..

I förrgår så var vi till Brooklyn museum..trevligt trevligt. Sen gick vi en sväng i det kalla vädret så jag kunde ta lite kort på biblioteket  och lite annat.

I går gjorde vi typ ingenting på dagen..vi har vänt om dygnet totalt så vi sover gansa länge..vilket jag inte tycker är någe bra alls....känns som dagarna bara försvinner.
På kvällen bestämde vi oss för att gå ut och käka sushi. Jag har hört talas ett ställe som heter Blue ribbon..som tydligen skulle vara bra..och det var det! Dom var lite snåla med riset bara..det var det ända som var dåligt.

Nu är kl 12.41...och jag har nyss vaknat..blää...Claude sover fortfarande...

Jag ska nog tvinga ut honom idag så vi kan åka in till Manhattan och Empire state building. Vill hinna med massa...för jag åker ju faktiskt hem nästa vecka...



Brooklyn Museum




Biblioteket




Minnesgrej för armen..eller nått..
Grand Army Plaza




Jag




Sushi




Claudie




Sake!!!







Kommentarer
Postat av: mami

blir du aldrig trött på "sussi" kramar mami

2009-05-19 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0