En kväll vid Time Square

I dag åkte vi till Time Square! Vi har varit hemma i flera dagar nu pga av det tråkiga regnet och jag höll på att bli galen...jag måste uuut!
Claude och jag gick först in på Sephora..(Claude´s favoritaffär)...riktigt bra sminkaffär här i USA. Där köpte jag primer och conceler från Smashbox somj jag har hört mycket bra om. Efter det så gick vi runt och kolla i lite souvenirbutiker..som äkta turister. Sen gick vi och käkade vi på en restaurang som hette Charley O´s. Gott gott gott!

Dags att hitta tunnelbana hem! Vi var lite osäkra på var just våran linje gick ifrån så vi fråga en kille...han visste direkt....mm precis! Han ledde oss i helt fel riktning!! Usch va arg jag var när jag gick runt i regnet i mina tygskor. Men tillslut så hitta vi...mina fötter hade hunnit blivit skrynkliga när vi var hemma.

Imorgon ska vi äntligen till Olive Garden! Jag har velat käka på det stället sedan jag var här förra året..men imorgon är det dags! Lunch på Olive Garden kl 12.00 med Claude´s mamma och hennes vännina.







Jag (med världens värsta ljussättning) och söte Claude dricker Strawberry Nirvana från Jamba Juice! Skitgott
och bara 180 kalorier!



Jag åt pasta med räkor, broccoli och vitvinsås
..



..och Claude åt BBQ ribs




Primer och conceler från Smashbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0