Grejjer!

Kändes konstigt att gå runt på Ikea..kändes som jag var hemma. Alla namnen på möblerna var på svenska..tom några svenska människor var där inne...och kiosen utanför! Hur mycket svenska grejjer som helst...massa mer än i Sverige. Jag passa på att köpa godissnören, Marabou choklad och rabarber och grädde te, och korv...för 50 cent.  Claude köpte sill och kaviar i burk. Just ja..dom hade kalles kaviar också..hade kanske varit billigare att köpa det där än att mama och syrran skickar det hela vägen från Sverige..hah fan då!

Nu är vi nyss hemkomna från bion..Star Trek! Jag är inte alls insatt i serien men filmen var riktigt bra..se den!

Nu ska jag mysa lite med Claude och käka svenskt godis!

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ja det blev dyr kaviar! :)

2009-05-09 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0