Hemma...

Jaha då var man hemma...kom hem i Fredags.
Jag har inte haft tid att skrivit tidigare för det har vart fullt upp.

Känns bra att vara hemma  men ändå inte...saknar Claude massor.
Men jag haft försökt intala mig att det inte alls är länge kvar tills han kommer hit..så..det känns bra.

Igår kom Fie över! Vi käkade pizza och pratade massor. har saknat henne jue! Vi hade tänkt gått ut på köpingsfesten men vi kände att vi inte hade lust alls...vi däckade båda två i soffan vid midnatt..haha!


Idag ska vi upp till mama och papas sommarstuga för att gratta mama på morsdag. Ska nog försöka sola lite också..har inte blitt av i Usa. Blek är jag! Usch..


Hejhej!



Kommentarer
Postat av: fie*

ibland så är man trött jaa.. :) Mys jue!

2009-06-02 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0