Hemmai Brooklyn!

Vi kom hem ungefär vid 16.00..men jag har inte orkat bloggat förens nu..seeeg!
Vi åkte kl 20.30 igår kväll och var framme i Allentown Pennsylvania ungefär kl 22.30. Jag, Claude, Pam, Dan, Pam´s bror Paul och hans vänner gick till en bar och drack massa öl och någon slags energidrink med 6,6 % alcohol...hah usch! Efter baren gick vi till grannhuset och satt runt en eld och pratade till kl 4.30 på morgonen..jättemysigt.

Nu är jag seg och vill sova...här har ni massa foton!




Jag fick sitta i baksätet.....




Fiiiire!



Pam




Dan, Claude och nån



Fråga mig inte varför Pam ligger på backen..Claude ser skadeglad ut iallafall



Bakfyllemat!
Wendy´s reklam : It´s much better then fastfood..It´s Wendys!
Fia säger: Bullshit! Sammalikadant som alla andra!



Jag somna en stund..och när jag vakna så ser jag att Dan sover...
.



På hemvägen åkte vi över Brooklyn Bridge


Kommentarer
Postat av: Luis

jag är jätte glad för din skull att se dig lycklig och glad igen:)

2009-05-13 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0