Igår 25/5

Igår var vi till Manhattan med Josh och Stephany. Jag försökte hitta en affär...som tydligen inte fanns...skit irriterande. Men vi gick in på Macys istället..där jag köpte lite grejs.

Stephany har velat visa mig Southstreet seaport ett bra tag nu..så vi tyckte att det var dags nu. Passade bra nu också eftersom vädret var helt underbart.
Stället var jättefint. Utsikten var underbar och drinkarna var billiga och starka..hah!
Vi gick upp på övervåningen där den bästa utsikten var för att käka. Jag käkade tiger räkor till förätt och pasta till varmrätt. Jättegott!

Efteråt så bestämde vi oss för att gå över Brooklyn Bridge..jag höll på att dö en sväng för jag var så jäkla mätt men det gick bra.

Idag:


Jag är sjuuk....jätte förkyld! Skitjobbigt....Men jag är bestämd att inte förlora dom här sista dagarna...Så idag ska vi ut och käka med Danny och hans flickvän. Josh och Stephany kommer troligen också hänga på.




Stephany och Josh på tåget




Jättegod drink som hette Miami vice. Blandning av pina colada och jordgubbs daquiri




God var den..



Utsikten var helt underbar






Brooklyn Bridge







Manhattan by night

Kommentarer
Postat av: LUIS

holy shit vilken utsikt vem vill åka hem till lilla sverige men en sån utsikt:)

2009-05-27 @ 04:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0