Igår 3/5

Igår blev vi bjudna till en privatfest som Phillips kompis hade. Tydligen så fyllde killen som bodde där år.
Äkta amerikansk fest med ölkägg och bearpong och flipcup.

Jag var med på flipcup..6 tjejer mot 6 killar står på varsinn sida va bordet..alla har varsinn mugg men ungefär 2 cm av valfri dryck i. Det börjar i ena änden av bordet. En tjej och en kille dricker ur innehållet av muggen..och sätter sen den uppoch ner på kanten av bordet. Nu ska man försöka flippa upp sin mugg så att den hamnar uppochner igen...om man lyckas så går turen över till nästa deltagare i laget. Laget som är klara först vinner! Jag måste erkänna att jag var så jävla bra på detta...varje gång det var min tur så lyckades jag flippa muggen på första försöket!! Medans andra håll på 6-7 gånger..Så stolt!

Vi gick till festen med Stephany, Josh och Dan.  Riktigt roliga människor att festa med.

I kväll hoppas jag på snabbmat.....bakfyllemat....kebab från Adria pizzerian i Köping......

Saknar Sverige litegrann..mest av allt familj och vänner! Men också maten..Oo just ja....jag köpte Wasa knäckebröd igår!! Helt överlycklig! Såå gott!


Jag glömde kameran hemma igår..men jag tog lite kort med mobilen...här har ni dom!



Ölkägg!
 95% av det man fick i muggen var skum!





Claude och Dan





Äkta Amerikanskt!
Bästa att skriva sitt namn
..




Claude och Stephany




Jag och en röd mugg i ett jättenyktert tillstånd




Stephany skulle sno öl av Dan...misslyckades och spillde på sina 220 dollars skor..Smaart




Stepahany och Josh



Kommentarer
Postat av: Fie*

hmm, va de därför jag fick ett helt knas mms från dig typ vid 7 på morgonen?? Fylloo, :)

2009-05-06 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0